Ulrika är expert inom kundupplevelse och kunddriven innovation och utveckling på såväl nationell som internationell nivå. Med bakgrund som designstrateg med fokus på affärsutveckling och varumärkesutveckling, vet Ulrika vad hon pratar om. Hon har haft ledande roller som Head of Customer Experience (CX) på både Volvo, Veryday och McKinsey & Company. Idag driver hon eget bolag där hon hjälper företag och organisationer att gå från ord till handling och bli genuint och framgångsrikt kundcentrerade. Ulrika betonar vikten av att förstå dina kunders behov och förväntningar - speciellt i tider när konkurrensen hårdnar. En attraktiv kundupplevelse är med andra ord nyckeln till framgång, men det är inte alldeles självklart hur man når dit. Ta del av Ulrika Ewermans uppskattade föreläsningar för att omsätta teorin i praktiken och gå från ord till handling när det gäller att skapa en kundcentrerad organisation. Hur får man med alla på resan och hur skapar man produkter, tjänster och kundupplevelser som kunderna återvänder till och rekommenderar till andra. Inte bara idag utan imorgon och nästa år.