Närvaro på sociala medier och bygge av varumärke är faktorer som blir allt viktigare år efter år. På många sätt hänger dessa faktorer starkt ihop. Detta reflekteras så klart i företags marknadsföringsarbete, men det kan i bland vara svårt att få ett grepp om det. Sanna Ödmark har länge jobbat med marknadsföring som starkt involverar sociala medier och influencer marketing. Hon föreläser om hur företag och andra organisationer kan använda sociala medier för att bygga sitt varumärke, öka kundlojaliteten och mäta hur detta direkt reflekteras i lönsamhet och ROI. Sanna Ödmark är som talare självsäker, entusiastisk och pedagogisk. Hur lite eller mycket publiken än är insatta i sociala medier, är hennes tal om varför det är viktigt värdefullt. Det är en aspekt som inte kan ignoreras av organisationer som är seriösa med att utvecklas. Erfarenheten och kunskapen lyser starkt igenom under hennes föreläsningar, vilket ger trygghet och relevant information till åhörarna. Publiken får tips för hur de bör tänka kring varumärke och sociala medier, och vilka aspekter som bör tas hänsyn till vid skapandet av kampanjer och samarbeten med influencers. Mycket kan gå fel om man inte vet vad man gör - som i så många andra områden - men det är inte så krångligt som många kanske tror. Få grunderna i smart digital marknadsföring och öka lönsamheten i företaget. Boka en inspirerande och kunskapsfylld föreläsning med Sanna Ödmark via oss på Athenas!