Sanna Ödmark
Sanna Ödmark är marknadschef på Cure Media som är ledande i Norden inom influencer marketing. Hon föreläser framför allt om sociala medier och influencer marketing.
Sanna Ödmark är marknadschef på Cure Media som är ledande i Norden inom influencer marketing. Hon föreläser framför allt om sociala medier och influencer marketing.
En stor prioritet för många varumärken 2025 är att stärka sitt varumärke gentemot Millennials och Generation Z. Studier visar att 63% av konsumenter litar mer på vad influencer säger om ett varumärke, än varumärket själv. Sanna förklarar hur varumärken ska gå tillväga för att bygga en framgångsrik influencer marketing-strategi och hur du gör för att bäst mäta effekten.
Närvaro på sociala medier och bygga varumärke är faktorer som blir allt viktigare för varje år. På många sätt hänger dessa faktorer starkt ihop. Detta reflekteras så klart i företags marknadsföringsarbete, men det kan i bland vara svårt att få ett grepp om det. Sanna Ödmark har länge jobbat med marknadsföring som starkt involverar sociala medier och influencer marketing. Hon föreläser om hur företag och andra organisationer kan använda influencer marketing för att stärka sitt varumärke, öka kundlojaliteten och mäta hur detta direkt reflekteras i lönsamhet och ROI.
Sanna Ödmark är som talare självsäker, entusiastisk och pedagogisk. Hur lite eller mycket publiken än är insatta i influencer marketing, är hennes tal om varför det är viktigt värdefullt. Erfarenheten och kunskapen lyser starkt igenom under hennes föreläsningar, vilket ger trygghet och relevant information till åhörarna. Publiken får tips för hur de bör tänka kring varumärke och sociala medier, och vilka aspekter som bör tas hänsyn till vid skapandet av kampanjer och samarbeten med influencers. Boka en inspirerande och kunskapsfylld föreläsning med Sanna Ödmark via oss på Athenas!