4.50 av 5
Toppbetyg!Lisa Ekström
4 av 5
Inspirerande, relevant, gav insikter om förhållningssätt och även metaforer som vi kan relatera till vår egen verksamhet. Mycket uppskattat.
Agneta
Kemikalieinspektionen
4.50 av 5
Toppbetyg!4 av 5
Inspirerande, relevant, gav insikter om förhållningssätt och även metaforer som vi kan relatera till vår egen verksamhet. Mycket uppskattat.
Agneta
Kemikalieinspektionen
4 av 5
Inspirerande, relevant, gav insikter om förhållningssätt och även metaforer som vi kan relatera till vår egen verksamhet. Mycket uppskattat.
Agneta Kemikalieinspektionen
Lisa Ekström
5 av 5
Den uppfyllde de förväntningar vi hade utifrån samtal innan med Lisa. En inspirerande och givande föreläsning som gav energi och flera tankeställare.
Enhetschef Kontaktcenter, Karlstads Kommun
Lisa Ekström
”Vi är varandras arbetsmiljö – hurudan arbetsmiljö vill du vara för dina kollegor?”
En arbetsmiljö som får ledare och medarbetare att glädjas och trivas kännetecknas bland annat av en ansvarskänsla hos var och en. Denna ansvarskänsla gäller också i mötet med kunder eller klienter. Det fantastiska med ansvar är att vi alla kan axla det med bravur, det är bara en fråga om att veta hur vi ska göra det. Under en inspirerande Lisa Ekström föreläsning får du och dina medarbetare de redskap ni behöver för att spela en aktiv och ansvarsfull roll gentemot er själva, varandra och era kunder.
Lisa Ekström har jobbat med ledarskap inom försäljning och kundservice i över 20 år. År 2007 fick hon ”Årets framgångsstipendium” för sitt förbättrings- och förändringsarbete på SAS. Vissa branscher är extra utsatta för konjunkturskiftningar. Lisa Ekström talar ofta om vikten av att alla ser efter möjligheterna i stället för att försöka leta syndabockar när förändringar och konjunkturskiftningar sker. När möjligheter tillvaratas och alla skapar förutsättningar för en trevlig arbetsmiljö kan förändringarna medföra något riktigt gott – och till och med överträffa alla förväntningar.
Du kan boka en Lisa Ekström föreläsning hos oss på Athenas för att få redskap till att såväl inspirera som motivera och engagera dina medarbetare. Hon utgår från det som ligger vardagen på arbetsplatsen nära. Med hjälp av små handlingar, det är detaljerna som gör det, kan du leda nästa förändringsprocess med entusiasm. Du kan likaså uppmuntra medarbetarna till att reflektera över vad de kan göra för lyfta den gemensamma arbetsmiljön. Ansvar, trivsel, motivation och glädje är bra hörnpelare i en lyckad företags- eller organisationskultur.