Därför ska du boka Jesper Åström
- Arbetar till 95% taktiskt vilket innebär att Jesper lär ut kunskap som får saker att hända
- Lär ert team om det senaste inom digitala trender och verktyg
- Jesper Åström går alltid in på djupet i en verksamhet och tar fram förslag som genererar lönsamhet
Jesper Åström är digital taktiker som förmedlar data och analys på ett inspirerande sätt och överlämnar förändringsförslag så företag kan genomföra dem. Hans expertområden är bl.a. Google Ads och Analytics, CRM, SEO, sociala medier och Youtube branding. Boka föreläsaren Jesper Åström och få en digital rådgivares förslag om hur ditt team kan utvecklas.
Läs hela profilen: Jesper Åström Skicka en förfrågan utan förpliktelse på Jesper Åström
Föreläsningar
Jesper Åströms föreläsningar: Digital taktik
Jesper Åström föreläsningar rekommenderas i workshop-form för att komma in på djupet och skräddarsys gärna efter era önskemål.
- Få expertråd på hur ert team kan använda digitala taktiker som sociala medier, Youtube branding, SEO m.m
- Ta del av alla taktiska knep för att få folk att göra det man vill att de ska göra
- Boosta ditt företag med viral marknadsföring, kundanalys och digital transformation
- Praktisk implementation och modeller för genomförande för att skapa beteendeförändringar
- Byggstenarna och teori för att göra ditt innehåll viralt
Längd: Rekommenderas en halvdag i workshop-form
Jesper Åström
Hur man går från ett okänt till viralt och lönsamt varumärke genom digitala taktiker
Jesper Åström tänker strategiskt men älskar att arbeta taktiskt. Hans framgångsrika trestegsraket innefattar att samla in data, analyserar den och slutligen föreslå förändringar. Är ditt team redo att göra en förändring men vet inte hur ni ska få det gjort? Jesper Åström är den perfekta föreläsaren för dig som vill boosta ditt teams digitala strategier och förändringsarbete. Han är medgrundaren till byrån The Domain Was Taken och har hjälpt mängder av företag världen över och använt sina digitala taktiker på över 500 kampanjlanseringar. Just nu jobbar Jesper med LVMH samt med Hellmans majonäs. Han har tidigare arbetat med varumärken som Oikos, Bayer, CocaCola i Japan och får många uppdrag i USA och i norra Europa. Han har en lång erfarenhet i branschen och har även varit med och grundat byråerna Honesty, MonkeyDancers, ViralHack och For Sure. Hans mål är att få folk att gilla din reklam så pass mycket att de är beredda att betala för att titta på den. Jesper Åström är också författare till boken “The System - A tactical book on how to make things go viral”, en bok om virala mekaniker och metoder som hjälper dig att göra ditt innehåll till det stora samtalsämnet.