Gå till huvudinnehållet Gå till footer
Jan Gunnarsson

4.67 av 5

Toppbetyg!

Jan Gunnarsson

Jan Gunnarsson är entreprenör, ledare och expert på värdskap
Fråga om pris och datum Fråga om pris och datum

Skicka en förfrågan utan förpliktelse på Jan Gunnarsson

4 av 5

Vi är oerhört nöjda med Jans presentation. Som ett företag där vi sätter människan först, letar vi alltid efter nya perspektiv för att utveckla och leda oss själva. Dagen med Jan levde verkligen upp till våra höga förväntningar om honom som en mycket bra och inspirerande föreläsare.

Johanna Jaktman och Kai Peper, IKEA

IKEA

Läs alla recensioner

Därför ska du boka Jan Gunnarsson

  • Ta din verksamhet till framgång på en föreläsning med Jan Gunnarsson!
  • Lär dig att locka och behålla kunder genom att skapa miljöer där alla känner sig önskade och uppskattade.
  • Jan Gunnarssons föreläsningar ger dig inspiration att motivera dina medarbetare och skapa ett positivt laddat varumärke.
Hur ser er bemötandekultur ut? Jobbar ni med kunder eller med gäster? Verksamhetens värderingar avspeglas i det bemötande ni ger era kollegor, samarbetspartners och kunder. Rätt kultur skapar förutsättningarna för framgång, men att skapa en bestående värdegrund att bygga den på kan vara utmanande. Jan Gunnarsson visar hur du med hjälp av värdskap på ett effektivt sätt uppnår verksamhetens mål och visioner!
Läs hela profilen: Jan Gunnarsson

Skicka en förfrågan utan förpliktelse på Jan Gunnarsson

Föreläsningar

Jan Gunnarsson föreläsning: Det goda värdskapet

Vad är värdskap, varför är det viktigt, vilka är utmaningarna och hur kan vi tänka och göra, för att få människor att känna sig välkomna. Här jobbar vi med nyckelorden: Bemötande, service, värdskap, kundvård Målgrupp: Alla som arbetar med och för människor
Gör en förfrågan : Jan Gunnarsson Det goda värdskapet

Jan Gunnarsson föreläsning : Leda som värd

Att som ledare inspirera och skapa engagemang för ett gott värdskap. Mindset för en välkomnande kultur. Det här är hur man jobbar med ledarskap operativt.  Målgrupp: Första linjens chefer som leder människor närmast gästen
Gör en förfrågan : Jan Gunnarsson Leda som värd

Jan Gunnarsson föreläsning: Konsten att vara turkos!

Att välkomna sig själv för att leva, verka och mötas i full blom. Om att vara autentisk, i harmoni och tillfreds, för att bidra till en välkomnande verksamhet och plats
Gör en förfrågan : Jan Gunnarsson Konsten att vara turkos!

Kundrecensioner

4 av 5

Vi är oerhört nöjda med Jans presentation. Som ett företag där vi sätter människan först, letar vi alltid efter nya perspektiv för att utveckla och leda oss själva. Dagen med Jan levde verkligen upp till våra höga förväntningar om honom som en mycket bra och inspirerande föreläsare.

IKEA

Jan Gunnarsson

5 av 5

Jans insikter och erfarenheter från mänskliga möten och relationer är något vi kommer att bära med oss i framtiden, det kommer verkligen göra skillnad.

Capio Närsjukvård

Jan Gunnarsson

5 av 5

Wow! Vilken bra föreläsning! Den fick oss att bli mer medvetna om vikten av kundvård, företagskultur, ledarskap och det personliga ansvaret. Verkligen inspirerande och tänkvärt. Alla var verkligen entusiastiska efter tre timmar med Jan!

Arlanda Express

Jan Gunnarsson

5 av 5

Låg helt i linje vad vi önskade uppnå. Ville lyfta den enskilda individen påverkan i mötet med andra, att vi alla har ett ansvar för hur det blir. Stort tack till Jan som både inspirerade och berörde samtliga i gruppen. Det goda värdskapet :)

Karolinska Universitetslaboratoriet

Jan Gunnarsson

4 av 5

Jan är fantastisk och det är en upplevelse att lyssna till honom.

Offentlig Gastronomi Dalarna

Jan Gunnarsson

5 av 5

Berörande, inspirerande, varmt och genuint. Janne talar inte om utan är det goda värdskapet. Extraordinärt.

Medborgarskolan

Jan Gunnarsson

Betygsatt 4.67/5 baserat på 6 Kundrecensioner
Jan Gunnarsson

Jan Gunnarsson

Skapa bemötandekultur och en bestående värdegrund för framgång
Värdskap är konsten att få människor att känna sig välkomna. En människa som känner sig välkommen får en upplevelse av högre kvalitet och värde. Eftersom att dagens konsumenter handlar allt mer efter känsla och den upplevelse de får, kan ett gott värdskap vara den avgörande faktorn för att ta verksamheten till framgång. Jan Gunnarsson visar hur! Jan Gunnarsson har 25 års erfarenhet från ledarskap, samarbetsprocesser och utveckling av hållbara verksamhetskulturer. Han har suttit i styrelsen för Mittuniversitetet och Stena Line och haft flera ledande poster inom såväl näringsliv som offentlig sektor. Som enda skandinav är han utbildad till lärare i medkänsla vid Stanford University och har genomgått program i personligt ledarskap vid Harvard Business School. I dag är Jan Gunnarsson en efterfrågad föreläsare som har inspirerat ledare och medarbetare till skickligt ledarskap och värdskap vid över 1.800 tillfällen både här hemma i Sverige och internationellt. Han är författare till åtta böcker som har sålt i över 120.000 exemplar och är grundare av the Hostmanship Group med verksamhet i Sverige, Danmark, Norge, Irland, Nederländerna, Turkiet och Uganda. Jan Gunnarsson har omvandlat att bemöta varandra med respekt, värdighet och omtanke från en filosofi till konkreta metoder som går att integrera i det dagliga arbetet. Han visar hur du genom att skapa miljöer där alla känner sig önskade och uppskattade kan locka och behålla kunder, motivera dina medarbetare och skapa ett positivt laddat varumärke. Boka en inspirerande, tankeväckande och underhållande föreläsning eller workshop!

Skicka en förfrågan utan förpliktelse på Jan Gunnarsson

Behöver du hjälp?

Telefon: 031 38 37 000

E-Mail: kontakt@athenas.se