Gå till huvudinnehållet Gå till footer
Hasse Olsson föreläsning

Hasse Olsson

Inspiratör med fokus på tillväxt, försäljning och kundfokus.

Toppbetyg!

5.00 av 5

Se recension

Skicka en förfrågan utan förpliktelse på Hasse Olsson

5 av 5

Är du ”Rattahållare” eller ”First Impression Manager”? Med ovanstående ord kickade Hasse i gång en fantastisk och engagerande inspirationsföreläsning kopplat till hur vi agerar, eller borde agera, i vår vardag. Hasse trollband våra busschaufförer med sin otroliga närvaro och känsla för balansen mellan humor och knivskarp analys. Hasse levererade insikter och klokskap som medförde att många nickade igenkännande, lyfte på ögonbrynen av förvåning och från gång till annan letade efter sin skämskudde. Hasse lämnade ingen oberörd.

Johan Lundqvist, regionchef Bergkvarabuss

Bergkvarabuss

Läs alla recensioner

Därför ska du boka Hasse Olsson

  • En Hasse Olsson föreläsning är inspirerande och tankeväckande.
  • Hasse är en expert inom försäljning och kundservice och kan bidra positivt till din organisations utveckling.
  • En föreläsning med Hasse Olsson är ett värdefullt bidrag till din organisation.
Kunden har inte alltid rätt. Faktum är att kunden sällan har rätt och det är din uppgift som säljare att ta reda på vad det är kunden verkligen behöver. Hasse Olsson är den provocerande säljcoachen som inte nöjer sig med halvbelåtna kunder. Med lång erfarenhet, raka sanningar och massor av energi kan han ge dig redskapen för att sälja både bättre och smartare. 
Läs hela profilen: Hasse Olsson

Skicka en förfrågan utan förpliktelse på Hasse Olsson

Föreläsningar

Hasse Olsson föreläsning: Kunden har alltid fel!

  • I den här föreläsningen visar Hasse Olsson varför talesättet “kunden har alltid rätt” kan vara det största misstaget du som säljare kan begå.
Gör en förfrågan: Hasse Olsson Kunden har alltid fel!

Hasse Olsson föreläsning: Sluta coacha nu!

  • Vad är skillnaden på en ledare och en coach? Hur investerar du din tid som ledare? Fokuserar du på de som behöver din tid eller de som förtjänar det?
  • Boka en föreläsning där Hasse Olsson tar dig ur coach-fällan och visar hur du i stället kan leda med hjälp av inställning och resultat!

 

Gör en förfrågan: Hasse Olsson Sluta coacha nu!

Hasse Olsson föreläsning: Kundvård suger

  • Behöver kunden verkligen vård? Knappast.
  • Här visar Hasse Olsson varför vi använder oss av ännu ett missvisande begrepp, “kundvård”. Vad är det kunden egentligen behöver? Är det kunden vill ha och det kunden behöver samma sak? Ska vi leverera det kunden förväntar eller mer? Hur tar man reda på vad kunden tänker? Boka föreläsningen och få svar!
Gör en förfrågan: Hasse Olsson Kundvård suger

Hasse Olsson föreläsning: Kunskap är värdelöst

  • I den här föreläsningen förklarar Hasse Olsson varför kunskap i sig själv är värdelöst och vad som egentligen krävs för att skapa verkliga resultat.
Gör en förfrågan: Hasse Olsson Kunskap är värdelöst

Kundrecensioner

5 av 5

Är du ”Rattahållare” eller ”First Impression Manager”? Med ovanstående ord kickade Hasse i gång en fantastisk och engagerande inspirationsföreläsning kopplat till hur vi agerar, eller borde agera, i vår vardag. Hasse trollband våra busschaufförer med sin otroliga närvaro och känsla för balansen mellan humor och knivskarp analys. Hasse levererade insikter och klokskap som medförde att många nickade igenkännande, lyfte på ögonbrynen av förvåning och från gång till annan letade efter sin skämskudde. Hasse lämnade ingen oberörd.

Bergkvarabuss

Hasse Olsson

5 av 5

Sedan 2005 använder jag Hasse när vi behöver lyfta fokus på sälj och uppföljning. Hasse har också vid flera tillfällen gjort föredrag angående sälj, ledarskap och ansvarstagande för min organisation och andra grupperingar där jag har stått som avsändare. Han är vår säljguru helt enkelt och pratar ett språk som alla förstår och har verktyg som man kan börja med i morgon. Jag kan till det varmaste rekommendera Hasse!

Ystad saltsjöbad

Hasse Olsson

Betygsatt 5.00/5 baserat på 2 Kundrecensioner
Hasse Olsson föreläsning

Hasse Olsson

Vässa säljtekniken och erbjud en så proffsig service som möjligt

Företagskulturen, era attityder och värderingar, kan påverka hur bra du och dina medarbetare är på att sälja. Säljcoachen Hasse Olsson visar hur ni kan utveckla er företagskultur och samtidigt vässa säljtekniken för att ge era kunder så proffsig service som möjligt.

Under sina många år som säljare och coach för åtskilliga affärsverksamheter har Hasse Olsson hunnit samla på sig massor av användbara knep för att lyckas med säljandet. Dessa knep har han kokat ner till boken “Kunden har alltid fel – och andra sanningar som boostar din försäljning” och inspirerande föreläsningar där han levererar budskap som ofta vänder upp och ner på det du tagit för givet.

Hur tufft det än kan låta är det inte alltid så att kunden har rätt. Som säljare är du expert på ditt område och kan – och ska – tillföra andra perspektiv. Men att förmedla ett budskap kräver finess, och det är här Hasse Olsson kommer in i bilden.

Hasse Olsson ger dig redskapen till att grunda en företagskultur som stimulerar sälj och service. Han visar med konkreta exempel hur du kan identifiera dina styrkor och svagheter som säljare, ta reda på vad kunden egentligen behöver och sedan leverera det. Boka en inspirerande Hasse Olsson föreläsning!

Skicka en förfrågan utan förpliktelse på Hasse Olsson

Behöver du hjälp?

Telefon: 031 38 37 000

E-Mail: kontakt@athenas.se