David Ståhlberg har arbetat inom allt från HR och försäljning till marknadsföring och företagsledning. Han har även skrivit boken "Marketing goes Digital", där han diskuterar marknadsföring i en ny, digitaliserad värld. Idag ligger hans fokus på organisationsutveckling och han håller runt 100 föreläsningar varje år. Davids mål är att hjälpa organisationer nå sina målsättningar, oavsett vilken typ av verksamhet det rör sig om. Det gör han bland annat genom att prata om digital marknadsföring, hur organisationen blir mer konkurrenskraftig och hur verksamheten kan klara sig även under ekonomiska och politiska förändringar. Utöver det ovan nämnda har David en rad förtroendepositioner. Bland annat är han ordförande i användarrådet för kommunikation på Statistiska Centralbyrån och styrelseledamot i den svenska ecom-plattformen Litium. David leder också kursen "Digital Business Transformation" på IHM Business School. En föreläsning med David Ståhlberg är upplysande på flera sätt. Eftersom han har kunskaper och expertis inom flera olika områden kan han tillföra nya perspektiv och holistiska lösningar. Han kan föreläsa för såväl bredare målgrupper, exempelvis ett arbetslag, som för små ledningsgrupper. Föreläsningen kan antingen vara mer översiktlig eller som en nischad coaching. David Ståhlberg har arbetat med startups, multinationella bolag och i princip allt däremellan. Därför har han en god förmåga att anpassa varje föreläsning enligt organisationens struktur, nisch och önskemål. Med en gnutta humor föreläser David på ett engagerande, lättbegripligt och inspirerande sätt. Vill du boka eller veta mer om David Ståhlberg? Välkommen att kontakta oss på Athenas!