Hur får man en tjänst att älskas och rekommenderas av kunderna? Daniel Ewerman poängterar att den absolut viktigaste frågan att ställa sina kunder inte är hur de har det eller hur de har haft det, utan hur det skulle kunna vara - det är där din tjänst kommer in i bilden! Det gäller sedan att vara lyhörd och absorbera informationen så att du tillsammans med kunden kan utarbeta en optimal lösning. Daniel Ewerman är industridesigner, tjänsteutvecklare och vd på det egenstartade företaget Transformator Design. Han har kartlagt kunders beteenden, förväntningar och behov och är en flitigt anlitad föreläsare som lär företag och organisationer att ställa de rätta frågorna och lägga sina tjänster i framkant på marknaden. Under en Daniel Ewerman föreläsning får du ta del av inspirerande kunskap som du kan använda i ditt arbete. Du får verktyg som gör att du lär känna dina kunders önskningar och behov på ett helt nytt sätt, hittar smarta lösningar och kan erbjuda kunderna framgångsrika upplevelser. Boka en Daniel Ewerman föreläsning här hos Athenas!