Gå till huvudinnehållet Gå till footer
Annmarie Palm

5.00 av 5

Toppbetyg!

Annmarie Palm

Annmarie Palm utvecklar och kvalitetssäkrar din organisations interna och externa relationer genom föreläsningar och workshops på temat Business behavior: Kundbemötande, vett och etikett på jobbet!
Fråga om pris och datum Fråga om pris och datum

Skicka en förfrågan utan förpliktelse på Annmarie Palm

5 av 5

”Med en förträfflig pricksäkerhet och igenkänningsfaktor får Annmarie oss att känna igen de olika exemplen kring hyfs i vardagen. Tänkvärda ord som mod, hyfs, vett, etikett och affärsmässighet levereras med en skarphet toppad med en härlig humor. Jag vill varmt rekommendera Annmarie och Relationista”

Kamilla Danielsson,

Hässleholms kommun

Läs alla recensioner

Därför ska du boka Annmarie Palm

  • Annmarie Palm erbjuder en inspirationsföreläsning full av energi, glädje och värdefull information med konkreta tips som på dagens arbetsmarknad är av yttersta vikt för att vi ska lyckas skapa goda hållbara jobbrelationer.
  • Hon går igenom konsekvenser av att inte uppföra sig affärsmässigt, och hur det påverkar medarbetarnas välmående, relationerna och lönsamheten.
  • Annmarie Palm kopplar innehållet till arbetsmiljö, värdegrunden, affärsplan, digitaliseringen och områden som distansarbete, självförtroende och stress.
Annmarie Palm har många års erfarenhet av att föreläsa i näringslivet och på kommuner runt om i hela Sverige. Genom sina uppskattade föreläsningar och workshops inspirerar hon till utveckling och kvalitetssäkring av din organisations relationer på temat Business behavior – Kundbemötande, vett och etikett på jobbet. Annmarie är journalist, kommunikationsstrateg och författare till boken ”Business behavior: Uppför dig – eller tappa affären”. Boken fungerar som en handbok och används idag som ledstjärna både inom offentlig sektor och i det privata näringslivet. Det är också Annmarie som har myntat uttrycket business behavior. Business behavior handlar om relationskapande, din och kollegornas arbetsmiljö och inkluderar kundbemötande, medarbetarskap, självledarskap inkludering, likabehandling, vett och etikett. Allt i syfte att lyckas bygga hållbara mellanmänskliga relationer.
Läs hela profilen: Annmarie Palm

Skicka en förfrågan utan förpliktelse på Annmarie Palm

Föreläsningar

Annmarie Palm föreläsning: Business behavior – Kundbemötande, vett och etikett på jobbet!

  • Business behavior handlar om vår arbetsmiljö och inkluderar alla respektfrågor såsom kundbemötande, medarbetarskap, självledarskap och inkludering – helt enkelt vett och etikett i arbetslivet!
  • Det är Annmarie som har myntat uttrycket business behavior. Detta ska ses som en modernare upplaga av ordet affärsmannaskap med tydliga kopplingar till det samhälle vi lever i idag – och där business betyder ”på jobbet” och behavior handlar om hur vi faktiskt bemöter och beter oss mot våra kunder och varandra på jobbet.
  • Annmarie ambition är att inspirera till att innebörden av din organisations valda värdegrund kommer till liv och märks i varje vardaglig handling – både internt med kollegorna och externt i kontakt med kunder och omvärld. Allt i syfte att bygga tillit och lönsamhet.
  • Med mycket energi och glimten i ögat bidrar Annmarie direkt med interaktion och skratt hos publiken när hon delar med sig av exempel på temat mellanmänskliga relationer. Hon ger råd om beteenden som bör och kan undvikas samtidigt som hon bjuder på värdefulla framgångstips för att vi ska lyckas i relationsskapande på jobbet!
  • I samband med föreläsningen kan Annmarie även hålla en efterföljande workshop. I workshopen ges deltagarna möjlighet att resonera kring sina egna åsikter och erfarenheter och aktuella önskemål kring kundbemötande och vett och etikett på den egna arbetsplatsen.
Gör en förfrågan: Annmarie Palm Business behavior – Kundbemötande, vett och etikett på jobbet!

Kundrecensioner

5 av 5

”Med en förträfflig pricksäkerhet och igenkänningsfaktor får Annmarie oss att känna igen de olika exemplen kring hyfs i vardagen. Tänkvärda ord som mod, hyfs, vett, etikett och affärsmässighet levereras med en skarphet toppad med en härlig humor. Jag vill varmt rekommendera Annmarie och Relationista”

Hässleholms kommun

Annmarie Palm

5 av 5

”Det var en lättsam och trevlig föreläsning som skapade ett bra engagemang bland deltagarna. Det pekade på viktiga saker i vardagen i hur man interagerar med varandra, både med kunder och internt. Alla deltagare från oss var aktiva tack vare att Annmarie adresserade alla på sitt tydliga sätt och genom att röra sig i rummet och tala till individen inte bara gruppen. Vi alla kunde känna igen sig i situationerna, ibland med lite dåligt samvete, och diskussionerna var livliga under workshopen.”

Softronic AB

Annmarie Palm

5 av 5

Så bra föreläsning, Annmarie tog mig med storm! Det var väldigt lärorikt men framförallt en ögonöppnare – alla borde bli bättre på business behavior!

Metrojobb

Annmarie Palm

Betygsatt 5.00/5 baserat på 3 Kundrecensioner
Annmarie Palm

Annmarie Palm

Business behavior: Kundbemötande, vett och etikett på jobbet!
Annmaries ambition är att innebörden av din organisations värdegrund ska märkas i varje vardaglig handling - både internt med kollegorna och externt i kontakt med kunder och omvärld. Under sin föreläsning presenterar hon statistik från alla de intervjuer som ligger till grund för hennes bok och kommer med många tips och råd om hur du och dina kollegor på ett enkelt sätt kan utveckla och förbättra stämningen på jobbet. Det handlar om våra olika sätt att kommunicera med varandra, om mötesrutiner, återkoppling, proaktivitet och tillgänglighet. Föreläsningen passar lika bra både inom det privata näringslivet som offentlig sektor. Annmaries huvudbudskap är att alla – oavsett arbetsplats – ska känna sig lika viktiga och vilja bidra till en respektfull arbetsmiljö och gemensamma goda resultat.

Blogginlägg av Annmarie Palm

På vägen mot ett guldkantat bemötande

– Är det ”självklara” alltid så självklart? Häromdagen berättade jag för en kollega om en av de frågor som jag fått via meddelanden på LinkedIn gällande relationer på våra arbetsplatser.  När jag också delgav kollegan mitt svar till frågeskrivaren utbrast hon:  ”Men det där borde ju egentl

Skicka en förfrågan utan förpliktelse på Annmarie Palm

Behöver du hjälp?

Telefon: 031 38 37 000

E-Mail: kontakt@athenas.se