Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter
profile-cover-generic-01-blue

Föreläsare om Service

Här hittar du föreläsare, föredragshållare och utbildare som kan tala om ämnet service. Klicka på våra talare för att läsa presentationer och få reda på vilka föreläsningar som erbjuds.

Du är alltid välkommen att kontakta oss på Athenas om du vill få mer information eller boka en föreläsare. Ring eller fyll i vårt kontaktformulär så hjälper vi dig att hitta den perfekta föreläsaren till ditt event!

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare, konferencier, moderator och underhållare för just ert arrangemang

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt innehåll till ert evenemang

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Alla föreläsare om service (10)

Hjälp mig att välja
Service
Service
5 av 5 stjärnor

"Vår kontakt på Athenas har varit väldigt tillmötesgående och trevlig och vi har fått all hjälp vi behöver från henne. Vi kommer säkert anlita Athenas vid fler tillfällen."

Kalmar Kommun

Om ämnet: Service

  • Hur kan bra service ge vinster, skapa en bra arbetsmiljö, kundunderlag och återvändande kunder? Det är frågor som är av enorm betydelse för de flesta verksamheter och organisationer.
  • Hur kan dålig service vara katastrofal även för den bästa verksamhet? Riskerar man att förlora trofasta kunder om man erbjuder dålig service?
  • Föreläsningar om service och verksamheters kundhantering är källan till överlevnad för många verksamheter, organisationer och institutioner. Ett föredrag i ämnet kan vända sig till ledningen, hela organisationen eller till säljgruppen. Alla delar är av betydelse för att kunna erbjuda bra service och kommunikation – både inom verksamheter och utåt!
Fråga om pris och datum